woensdag 22 januari 2014

Little House On The Prairie

Het kleine huis op de prairie.


Een serie waar ik al klein kind al naar keek. Hoe vaak ik deze serie al gezien heb, ik weet het niet.
Maar ontzettend vak.
Ik hoef ook maar een klein stukje van een paar minuten te zien uit een aflevering en ik weet welke aflevering het is.
En.............. het verveelt nooit.

Een serie die ik nog steeds vaak samen met mijn moeder kijk.

Een serie net als de Waltons.

Mijn favoriet uit de serie is het zusje van Laura, Carrie, gespeeld door Lindsey en Sidney Greenbusch
Rachel Lindsay Rene en Robin Sidney Danae Bush


 





Mijn tweede favoriet is Andy, een vriendje van laura, gespeeld door Patrick Labyorteaux.


 
 
 
 
 
De broertjes Labyorteaux.
Patrick en Matthew







De broertjes Labyorteaux.
Patrick en Matthew.

Matthew Labyorteaux.

Interview, deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=nGnLJdTFaps

Deel 2



Patrick Labyorteaux.



 
 
Brigitt-Jedidja xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten