woensdag 1 januari 2014

De decembermaand

De mooiste tijd van het jaar vind ik de maanden november en december.


Eerst hebben we op 11 november SintMaarten.


 
 




Dan komt Sinterklaas aan uit Spanje, en op 5 december vieren we het sinterklaas feest met veel pakjes en surprises, nou ja, ik ben de enige, LOL. En ik en mijn schoonzusje zijn de enigen die nog aan gedichtjes doen.
De rest niet meer.

Nu is het ook leuker omdat we 2 nichtjes, de kinderen van mijn broertje en schoonzusje erbij hebben. 1 van 3 jaar en 1 van 6, hartstikke leuk.

 
Met zijn zwarte Pieten

 
En mijn favoriet, Pietje Paniek

 
 
Géén paniek, géén paniek, PANIEK !


En het Sinterklaasjournaal, super geweldig !


 
 

 
 




En dan natuurlijk de dag daarna worden de kerstspullen tevoorschijn gehaald en vieren we onze huizen op.
Dit jaar wordt het geen kerstboom bij mij, net zoals vorig jaar, want ik heb 2 knabbel konijnen.
Dan blijft van mijn onderste deel van de kerstboom niks over en de konijnen ook niet denk ik.


 
En met kerst natuurlijk de leukste kerstfilm aller tjjden kijken,
National Lampoon's Christmas Vacation
 
Met Chevy Chase, die mijn vader en ik in Mexico ontmoet hebben.
Hij kwam met ons praten en was een hele aardige man en net zo grappig als in zijn films.
 

 
 


En daarna het oud en nieuw


 
 
De beste wensen voor het nieuwe jaar.
 
 
Brigitt

3 opmerkingen:

  1. Haha, ik vind het ook allemaal leuk. En vooral om de kinderen lol te zien hebben, he. Ik was jarenlang op het levende kerstspel hier, een slangenbezweerder op de oosterse markt :) En dan was het zo mooi om de verbijstering te zien op de gezichten, als de slang uit een mand tevoorschijn kwam!

    Wat leuk ook, om die akteur te hebben ontmoet. Dan ga je zeker anders naar zo'n film kijken!

    Gelukkig nieuwjaar he :)
    Liefs, Clemens. ☼

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om slangenbezweerder te spelen. Ik ben altijd geinterreseerd geweest in die magiek en die sfeer.
      En dat we die acteur hebben ontmoet is nog steeds een HOT ITEM in onze familie. Een ervaring om NOOIT te vergeten.

      Liefs, Brigitt-Jedidja.

      Verwijderen
    2. En het Sinterklaasjournaal, geweldig. Weet je dat het mijn channel is waar het op staat ?

      Verwijderen