maandag 17 december 2012

Update: Noodkreet: Kat vermist, wie helpt haar terug te vinden ?

Update:


Ondertussen blijkt op internet dat de kat terug is. Ik wist nergens van en heb veel moeite gedaan om dit te verspreiden. Jammer dat ik niet op de hoogte ben gebracht. Maar gelukkig is de kat weer terug bijn zijn baasjes.

Kat vermist, wie helpt haar terug te vinden ?

 
Bericht op facebook waar ik deze noodkreet zag. Ik heb met deze mevrouw overlegd en gezegd dat ik het wel via twitter zou verspreiden zodat er meer kans is dat het katje terug komt waar het hoort. Bij het baasje dat ontzettend ongelukkig is zonder haar beessie.
 
Het verhaal.
 
Enige tijd geleden (begin november) heeft Persoon (ik zal haar X noemen) op verschillende kattesites geschreven dat ik uit huis gehaald moest worden, omdat ik verwaarloosd zou worden. Niets is minder waar, maar ik vond het bij die W. OOK gezellig.
Na een bezoek aan de dierenarts en wat onderzoek bleek ik kerngezond te zijn (wist ik….). Ook de mijnheer van de Dierenbescherming die plotseling voor de deur stond en door mijn vrouwtje is binnen gelaten, heb ik laten zien dat het prima met mij gaat/ging. Maar ja ik moet op zijn tijd echt de deur uit en dat heb ik dinsdag 4 december ook gedaan.
EN TOEN IS HET FOUT GEGAAN……. IK BEN SINDS DIE TIJD NIET MEER THUIS GEKOMEN.

Ik, zijn vrouwtje, ben ontroostbaar. Ik heb hier in de gemeente Drechterland overal posters van mijn Diesel opgehangen en heb hem ov
...
eral aangemeld als vermist.

HET VERMOEDEN BESTAAT GEZIEN DE HELE GESCHIEDENIS, DAT DIESEL TEGEN ZIJN ZIN ERGENS WORDT VAST/BINNEN GEHOUDEN, OMDAT HIJ SLECHT BEHANDELD ZOU WORDEN.

Weet u waar MIJN Diesel zich bevind of heeft u enig idee waar hij heen zou kunnen zijn, wilt u dan mailen met de eigenaresse van deze website of laat een bericht achter op deze Facebook pagina. Alle tips zullen discreet behandeld worden.

BRENG MIJ, DIESEL, WEER TERUG/THUIS WAAR IK LEKKER KAN STOEIEN MET MIJN HONDENMAATJE DUNYA

1 opmerking: