zondag 4 november 2012

Mijn moeder wil met een hondje wandelen

Zoals gezegd.

Mijn moeder wil met een hondje wandelen.
Ze kan nauwelijks lopen. Ze loopt met een rollator, heeft epilepsie en kan echt niet 4 keer per dag met een hondje wandelen.

Toen had mijn vader als grapje gezegd, 'Dan wandel je maar met een buurhondje'.

Pfff, wat gaat mijn moeder dan doen ?

Jeej, ze gaat naar onze buurvrouw een stukje weg. En ze zegt tegen haar dat ze van mijn vader met een buurhondje moet wandelen. Ja MOET.

Pfffffff.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.

Je zult maar zo'n moeder hebben, ja die heb ik ook.

En die buurvrouw schrok zich rot.

Ze zei, 'Nou met die van mij niet'. En we hebben haar nog nooit zo hard weg zien lopen.


RENNENNNNNNNNNNNNN
 

 
Die maffe ma van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten