maandag 19 november 2012

Kinderen voor kinderen, Hallo wereld

Kinderen voor kinderen 33
 
Hallo wereld


Super leuk lied.
 
Kanaal:
 
 
 
Nog een paar gouwe ouwes
 
Kinderen voor kinderen 5,
Medley 1-4
 
 
Leuk met Lara en Dagmar Brusse
 
Ik kan alleen nog steeds niet zien wie nou wie is. LOL.
 
 
Ik heb zo waanzinnig gedroomd
deel 1, 1980
 

 
Gezongen door Annemiek
 
 
Circus
deel 1
 
 
Gezongen door Rob
 
 
Kom je strakjes bij me spelen
deel 1
 

Gezongen door Aniek
 
Een van mijn favorieten


 
 
Verhuizen
deel 1
 
 
Gezongen door Elvira
 

Vinger in je neus
deel 2

 
Gezongen door Mark
 
Daar was ik helemaal verliefd op, haha.
Hij was zo leuk.
 
 
Op de wip
deel 3

 
Gezongen door Marjon,
zong later in Frizzle Sizzle
 

 
Nog even een gezamelijk lied van oud deelnemers
 
Wat zouden wij graag nog een keertje meedoen
 
 
 
 
Meer op mijn kinderen voor kinderen channel Fariha14kvkfan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten