maandag 10 juni 2013

Mijn fietstochtje, heeeeeel koud

Mijn fietstochtje naar Kolham.



Het Groninger laandschap.

(of hoe je dat dan ook schrijft)


Een hele koude fietsrit.

 
 
Leuke kippetjes of haantje
 

 
 
Pff, zou ik niet meer weten, heel wat gefietst
 

 
 
Ja, ik wou ook ff op de foto
(hier had ik het al hartstikke koud)
 

 
 
Kerkje in ............ (ff opzoeken)
 

 
 

 
 
Deze dus, maar
waar........ ?
 


 

 
 
Ik ga nog maar een stukje verder denk ik. Ik heb nog kracht in mijn benen.
 

 
 
Gave molen
 

 
van dichtbij
 

 
 
Mooi uitzicht van het Groninger landschap
 

 
 
Tjach, veeele slooten
 
 



Bijna bij mijn eindpunt voor vandaag


 
 
Mijn eindpunt, dit is al ver genoeg.
 

 
 
Bewijs dat ik echt zo ver ben gefietst
 

 
 
Ehm, hier zou ik maar niet gaan inliggen
 

 
 
Tja, mooie bloemen
 

 
 
Zie je wel, er staan echt nog koeien in de wei
 

 
 
'Heej, wat kijk jij mij aan ?'
 

 
 
Het scheefste huisje van Nederland
(speciaal voor mijn moeder gemaakt
zij gelooft nog steeds niet dat het huisje echt zo scheef staat)
Maar ik durfde niet pontificaal voor het huisje te gaan staan te fotograferen, haha
 

 
 
mooie schittering in het water
 

 
 
nogmaals
 

 
 
En NU,
 
Naar huis.
 
 
Tocht:
 
Huis-huis
 
Totaal: 30.06 km, 1 uur en 40 min
 
Ik heb ook de hele avond het mega koud gehad. Pas na 12 uur 's  nachts kon ik weer warmer worden.
 
 
Brigitt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten