zondag 21 april 2013

Het koningslied, waarom wordt er zo onbeschoft op gereageerd !

Ja, wat zal ik erover zeggen.

Ten eerste ben ik niet zo op het idee dat er een koningslied moest komen.
Maar wat maakt het uit. Er zijn mensen wel blij mee.

Echter om de componist van het lied die het lied gemaakt heeft voor de Nederlanders op de ideeen van de Nederlanders dan maar voor alles uit te maken en af te geven op het lied dat gemaakt is, is niet tolerant.
Hij deed alleen maar zijn werk en zo iemand moet gerespecteerd worden om wat hij gedaan heeft.

Waardoor hij het zo zat was van alle negatieve uitlatingen op het internet dat hij zijn lied heeft teruggetrokken.

En dat alleen maar door onbeholpen en intolerante en onbeschofte Nederlanders.
Misschien moeten we het recht op meningsuiting voor sommige mensen maar uitsluiten. Je doet een ander toch geen pijn ?
Waarom zou je op een ander afgeven ?
Dat is belachelijk.

Mijn mening.

Hieronder het artikel in de spits.

Artikel: Spits

Ewbank trekt koningslied terug    
John Ewbank heeft zijn koningslied teruggetrokken. Dat meldt Ewbank zaterdagavond op zijn Facebookpagina.
"Na zojuist de zoveelste nageboorte op mijn twitteraccount te hebben geblocked ben ik er dan nu echt he-le-maal klaar mee", aldus de Nederlandse componist. Ewbank zegt genoeg te hebben van alle verwensingen die hem ten deel zijn gevallen. "Ik ben zelf de enige paraplu in deze zeikregen en heb besloten dat ik mij niet op deze manier laat bejegenen", zegt hij op Facebook. "Excuses aan hen die het met mij wel een gepast lied vonden...."

Ewbank maakte de muziek, die is uitgevoerd door het Metropole Orkest en andere musici. Voor de tekst zijn bijdragen van het publiek gebruikt. Sinds het ruim vijf minuten durende koningslied gisteren werd gepresenteerd op de radio, is een storm van kritiek losgebarsten. De online petitie 'Nee tegen het koningslied' die Volkskrant-columniste Sylvia Witteman lanceerde was vanavond door bijna 37.000 mensen getekend. De Facebook-pagina 'Sorry voor het Koningslied' werd door meer dan 87.000 mensen geliked.

Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2013/04/ewbank-trekt-koningslied-terug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten